Achtste week in Chiclana!

22 oktober 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hoi allemaal!

Leuk dat je mijn Reisblog leest.

Afgelopen week was alweer week nummer 8 in chiclana. Op stage was het aan het begin van de week even wennen met de nieuwe cliënt waarover ik in mijn vorige blog verteld heb. In de loop van de week was ik al steeds meer gewend en wist ik beter hoe ik hem kon helpen. Hij heeft nu ook zijn eigen slaapkamer en een speciale rolstoel waarin hij wordt rond gereden of waarmee hij in de woonkamer staat. Ik heb geholpen met hem in deze rolstoel te zetten. Dit is wel erg moeilijk omdat zijn spieren helemaal verkrampt zijn en hij helemaal niet mee kan helpen. Ook heb ik samen met de fysio de spalken om zijn armen en handen gedaan.

Afgelopen weekend ben ik samen met Guusje een weekendje weg geweest naar Sevilla. Wat een mooie stad! Heel erg groot, we hebben veel gelopen maar ook erg veel gezien. (Foto’s worden in het album Sevilla toegevoegd) Sevilla is ongeveer 1,5 uur met de Bus vanaf chiclana. We zijn van zaterdag tot zondag geweest. Zaterdag wat minder weer heel veel regen maar met een paraplu was het goed te doen! We zijn toen naar een aquarium geweest en nog wat geshopt. Zondag zijn we naar de kathedraal en andere touristische plekken gaan. Kijken gelukkig scheen de zon deze dag wel. Het was een super weekend!

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!