Zesde week in chiclana !

5 oktober 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

hoi allemaal,

Leuk dat jullie mijn Reisblog lezen!

We hebben weer veel gedaan/gezien deze week. Op stage hebben we veel nieuwe dingen gezien. Bijvoorbeeld hoe ze dicubitus verzorgen bij een mevrouw die niet veel meer kan en ook niet lang meer te leven heeft. Ik heb gezien hoe het gaat als er een cliënt overlijd en wanneer er een nieuwe bewoner komt. Dit duurde twee dagen. Er is een bewoner overleden op zaterdag en maandag hadden we al een nieuwe bewoonster. Dit was ook erg interessant want deze cliënt is erg dementerend. Ze wilde helemaal niks alleen maar weg uit ons verzorgingshuis. Toen we dinsdag op stage kwamen ging het al een stuk beter met haar.

Afgelopen zondag zijn we naar Tarifa geweest. Dit is helemaal het zuidelijke puntje van Spanje vanuit daar kijk je tegen Afrika (Marokko) aan. In Tarifa zijn we met de boot dolfijnen gaan spotten dit was geweldig! (Foto’s in het foto album Tarifa)

Ook ben ik deze week nog naar de tandarts geweest omdat mijn Spalkje los zat. Dit was ook al een hele ervaring. Ze doen het erg anders als in Nederland en de tandarts is niet gewoon een praktijk opzich maar een kamertje in het ziekenhuis.  Maar dat is nu opgelost!

Bedankt voor het lezen van mijn blog,

Tot volgende week!

Puck